Berke Mobilya İSO 9001 – 2008 Sertifikası

Tarafından |  Yorum Yok
Berke Mobilya İSO 9001 - 2008 Belgesi

Berke Mobilya İSO 9001 – 2008 Belgesi

Berke mobilya uluslararası standartizasyon örgütü’nün kalite belgesini almıştır.
Kalite Yönetim Sistemlerinin kurulması esnasında uygulanması gereken şartların tanımlandığı ve belgelendirme denetimine tabi olan standart sistemi 9001 – 2008 belgesi sahibidir.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetimi Prensipleri

  1. Müşteri Odaklılık: Kuruluşlar, müşterilerine bağımlıdır bu yüzden müşterilerinin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamalı, müşteri şartlarına uymalı ve müşteri beklentilerinin üzerine çıkmak için çaba harcamalıdır.
  2. Liderlik: Liderler organize ederler, yön ve amaç birliğini belirlerler. Lider firma içerisinde öyle bir ortam kurmalı ve devam ettirmelidir ki insanlar kuruluşun hedeflerinin başarılmasında tam olarak katılabilmelidirler.
  3. Çalışanların Katılımı: Her seviyedeki insanlar kuruluşun birer değeridir ve tam olarak katılımları ile kabiliyetleri kuruluşun çıkarları için kullanılabilir.
  4. Proses Yaklaşımı: Faaliyetler ve ilişkili kaynaklar bir proses olarak yönetildikleri zaman başarılı sonuçlar çok daha etkin olarak gerçekleştirilebilir.
    P Planla .. Hedefleri & Prosesleri Belirle
    U Uygula.. Prosesleri Uygula
    K Kontrol Et.. İzle & Ölç
    İ İyileştir.. Sürekli İyileşme Sağla

    1. Yönetime Sistem Yaklaşımı: Birbirleri ile ilişkili proseslerin Sistem olarak belirlenmesi, anlaşılması ve yönetilmesi kuruluşları etkinliklerini sağlar ve hedeflerin gerçekleştirilmesinde verimlilik getirir.
    2. Sürekli İyileştirme: Kuruluşun bütün performansının sürekli iyileştirilmesi kurumun kalıcı bir hedefi olmalıdır.İyileşme: ürünün özellik ve karakteristiklerinin artırılması ve/veya bunları üretmek ve dağıtmak için kullanılan proseslerin etkinliğinin ve verimliliğinin artırılması demektir.
    3. Karar Vermede Gerçekçi Yaklaşım: Etkili kararlar veri ve bilginin analizine dayanır.
    4. Karşılıklı Çıkara Dayalı Tedarikçi İlişkileri: Bir kuruluş ve tedarikçisi birbirine bağımlıdır ve bir değer oluşturma konusunda kabiliyetleri artırmak için karşılıklı çıkarları vardır.NEDEN İSO 9000
      • Kuruluşta kalite anlayışının gelişimini,
      • Karın, verimliliğin ve Pazar payının artmasını,
      • Etkin bir yönetimi,
      • Maliyetin azalmasını,
      • Çalışanların tatminini,
      • Kuruluş içi iletişimde iyileşmeyi,
      • Tüm faaliyetlerde geniş izleme ve kontrolü,
      • İadelerin azalmasını,
      • Müşteri şikayetinin azalması, memnuniyetin artmasını sağlayan,
      • Ulusal ve uluslararası düzeyde uygulanabilen bir yönetim sistemi modeli olduğu için

      Firmamız İso 9001 – 2008 Kalite yönergelerine en iyi şekilde uyacak ve daha etkin bir biçimde kalite yönergelerini geliştirmeyi amaçlayarak sektöründe emin adımlarla ilerlemeye devam edecektir.

     

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir